Født med ski på bena

Den siste tiden har Nemi og jeg vært på flere skiturer. Ettersom det har blitt en god del turer på oss så kjøpte jeg sele- og trekksele til Nemi. Skituren i går med trekksele ble litt vimsette når hun ikke skjønte hva i alle dager hun skulle gjøre, for trekke har hun ikke fått lov til før. Men med tiden så gikk det bedre og bedre. Flinke tulla!

bilde (3) bilde (5)  Etter en times tid på i skisporet var det veldig godt å komme hjem til en herlig middag! =D bilde(1) bildeHer er Nemi og jeg ute på skitur i skogen. I dag blir det ny tur og enda lenger. Da skal vi også ha med oss flere på turen. Det gleder jeg meg veldig til! Først må arbeidsdagen bli overstått så er det bare å spenne på seg skiene å gå!
Håper alle dere med og uten hund tar dere en skitur i det supre været vi har om dagen!!

Legg igjen en kommentar